Inspiration i besväret

Inspiration i besväret

Idag är jag hemma p.g.a sjukdom. Ganska jobbigt att vara sjuk såhär års - det tar fruktansvärt lång tid innan man blir frisk.. men så tar jag en liten paus ifrån allt som heter pluggande och finner en rolig lista hos Lolita som dessutom har en rolig tävling.  Motiveringen som man ska skriva kan man hitta längst ner i inlägget... Så, över till listan;

Bästa...

Plagg: Åh, hmm jag är fruktansvärt besatt av Nyårsblåsor just nu - en perfekt liten svart ifrån Oscar de la Renta skulle inte sitta helt fel..

Skor:  Jag tänker mig brokad kjol i guld färdad ton (lite som den här kjolen) svarta heltäckande strumpbyxor och de perfekta svarta pumpsen - redo för stan?
Väska: En dröm jag alltid haft är att man på julafton får öppna det perfekta paketet - en svart låda med en svart siden rosett - med bokstäverna N-A-T-A-L-I-E   S-C-H-U-T-E-R-M-A-N skrivna över, bortom allt silkes papper finner du den perfekta läder väskan ifrån Chloé...

Beautyprodukt: Parfymer har jag varit inne på ett bra tag, antingen får det gärna vara Fendi Palazzo eller, helst, Marc Jacobs Daisy

Tidning: Elle sviker aldrig vare sig den är ifrån Sverige, Amerika eller Storbritanien..

Mat: Vintriga soppor och lussebullsbak i helgen?

Dryck: Ja, te eller varm choklad eller en sojalatte, är den varm? ; )

Övrigt: Julen närmar sig.. : )

Fyll i du med!

Kram

PS. Min motivering lyder;
Nu när man blivit sjuk finns det få saker som piggar upp, men arbandet som finns i mina drömmar skulle göra mig glad till tårar om det fick fästas runt min handled - det är helt enkelt botningskuren mot vinter förkylning, det är jag värd! : )


Kommentarer
Postat av: Anna

vad är du för sjuk? :(

2007-11-16 @ 15:35:44
Postat av: Erika

Tråkigt att du e sjuk..
Hoppas att du får en bra helg kram syns på månda!

2007-11-16 @ 19:25:11
URL: http://erikahallman.blogg.se
Postat av: tilda

Bästa...

Plagg: Min egna fleecejacka :)

Skor: Åh, några snygga svarta stövlar, me wants!

Väska: Min egna nya väska

Beautyprodukt: Parfymen escada sunset heat är bäst! Annars mascara från isadora.

Tidning: Åh, frida, cosmo, glamour.. :)

Mat: Hmm.. kommer inte på

Dryck: Te, varm choklad :)

Övrigt: Längtar tills spanien om exakt tre veckor, jullov och JULAFTON :D

kram på dig

2007-11-16 @ 21:32:42
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Elisabet

Bra motivering!

2007-11-17 @ 23:24:41
URL: http://stenvreten.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0