Grattis alla pappor!

Grattis alla pappor!


Slänger in en - antagligen - efterlängtad dagens, det var väl kanske en månad sedan.. Jag börjar bloggen med att säga " Grattis till alla pappor!", eftersom att det som bekant är farsdag idag!
Så här är min dagens;

Dagens låt: 1234 med Feist -  min nya inspirationskälla!
Dagens frisyr: Precis nytvättat lite självlockigt och rak lugg.
Dagens smink: Eftersom att jag blev lite brun på resan, så har jag ingen rouge eller puder utan bara marscara (Clinique) och concealer (YSL)dessutom behöver mina läppar salva, de blir så torra, så jag har Elizabeth Arden på också...
Dagens klädsel: Gul/Brun/rost/Orange kjol (hehe, finare än det låter..) och vit långärmad tröja, med en beige koffta.
Dagens händelse: Farsdag!
Dagens planer: Yoga på morgonen (alltid superskönt) och nu lite lunch på stan för att fira pappa, det blir nog Café Nero, har du inte varit där- gå dit! Skriver mer efter lunchen...
Dagens vill ha: En mysig dag + kväll är allt jag önskar!
Dagens tråkigaste: Höstmörkret...
Dagens finaste: Yoga, lunch, ELLE som ligger här och väntar så fint..
Dagens köp: En liten basker och ett par snygga svarta lack pumps! Älskar dem!
Dagens mat: Café Nero, here I come!
Dagens mående: Topppen! Jag är jätteglad och känner mig pigg och fräsch (p.g.a. yogan, kanske)

Gör den du med!

Kram!

Kommentarer
Postat av: sandrA :)

Ja, grattis pappor! :D
Min pappa fyller även år idag, tur han har ;)
Ha en fin kväll!
Kram!

2007-11-11 @ 17:47:20
URL: http://eyeliner.blogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0