Svårare än vad det ser ut...

Svårare än vad det ser ut...

Tidigare inlägg må ha varit taskigt nog (om man inte vill veta något ifrån SATC), men det finns inget jag kan göra åt saken. Jag bara MÅSTE publicera mera SATC!  Dessutom säger New York Post att alla bilder som man har kunnar se lite everywere (dvs. bilder på Charlotte gravid och Carrie i brudklänning) är "fake", de menar alltså att dessa bilder bara kommer ifrån ex. drömmar osv. Nog om det. Här kommer en liten lördagslista:

Tänker: På vad familjen min ska få i julklapp - jag får ta hjälp av mina tips ; )
Känner: Julstämmning, äntligen!
Tycker: Verkligen om lördagar
Vill: Se massa mysiga filmer med en go' vänn.
Ska: Baka lussebullar så fort mamma anländer hem.
Borde: Ingenting!
Måste: Invänta mamma...
Hoppas: Tomten vet att jag varit snäll i år...
Längtar: Till Sex and the City, ofc! :)

Fyll i du med!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mycket satc på alla bloggar just nu :)

2007-12-08 @ 16:36:51
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

ÅSIKTER?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0